text.skipToContent text.skipToNavigation

Almoravid (Euskarazko Edizioa)

Kopurua
Almoravid (Euskarazko Edizioa)
80,50 €
Gutxi gorabehera 48/72 ordu balioduneko entrega.

Doako bidalketa

Eskaera doan bidaltzen dizugu etxera, produktuen eta saltokien mugarik gabe

Aukeratu entrega ordua

Aukeratu zure eskaera entregatzeko ordutegi bitartea

Itzuli

doan Produktu honen doako itzulketa bermatzen dugu

Informazio gehiago Almoravid (Euskarazko Edizioa)

Nola bizi gaitezke sugearen saski berean? - Andalus Ibn al-Gassal poeta, Toledo Al-Andalus erori ondoren, 1085. urtean. Islamaren harribitxia puskatu egin zen. Kalifa-herria heredatu zuten Taifetako emirerriak, lehen boteretsua zena, borrokan eta borrokan ari ziren elkarren artean, eta gero kristauei ordaindu zieten erabateko borroka saihesteko. Alfontso VI.ak, Gaztela eta Leongo erresuma bateratuko liderrak, estortsioa jasan zuen dirua erabili ahal izan zuen. Armada feudal indartsua bildu zuen - ez bakarrik arpilatzeko, baita Espainia musulmanaren bihotzari erasotzeko ere. Toledoko antzinako hiriburu bisigodoa bereganatu zuen, eta, horrekin batera, erdialdeko lautada handia, Iberia osoko gobernari izendatu ahal izateko. Baina Alfontsok ez zuen uste andaluziarrak borrokarako prest zeudenik, luxuzko jauregietako emirrek ere ez baitzuten Toledotik eraso gehiago onartuko. Al-Mutamid Sevillakoa, euren artean indartsuena, taifen independentzia jokatu zen kristauek inoiz aurre egin ez zioten indar musulman bat biltzean. Granada eta Badajoz batu egin ziren eta Almorabide inperioko fundamentalistak gonbidatu zituzten fededunak salba zitzaten. Yusufek, Sultan al-Murabitun, Afrikan zuen bereber inperioa ziurtatu zuen, eta portu bat eta flota bat eskuratu zituen Algeciras parean, Mediterraneo itsasartearen beste aldean. Espainiako kanpaina titaniko bat garatzear zegoen. Bildu eta hornitu zure armadak. Bidal itzazu arpilatzera edo lurraldea konkistatzera eta etsaiak garaitzera. Zerbitzurako betebeharrek eta aliantzek kanpainarako jauntxoen eta basailuen nahasketa interesgarria egotea ziurtatuko dute, baina denbora mugatu baterako bakarrik. Egutegiari arreta jarri eta jaunak saritzen ditu landa-lanean jarrai dezaten. 40 egunean behin, bi bandoek jaun-basailuak eta dagozkien indarrak bilduko dituzte, garraio-elementuak eta trebetasunak, agintari politikoen laguntzarekin. Gizon bakoitzak leialtasun, aginte, logistika eta zerbitzu faktore bat du. Gizon bakoitzak bere jabetzak antolatzeko erabiltzen den orri bat dauka. Zaldunak, zalditeria, infanteria, milizia, afrikar tropak eta morroiak irudikatzen dituzten zurezko piezak daude. Gurdiak eta mandoak, bazka eta txanponak irudikatzeko fitxak ere badaude. Ondoren, jokalariek 40 eguneko kanpaina bat planifikatu eta egiten dute erreklutatu dituzten jaunekin. Erdi Aroko eragiketen komunikazioari dagokionez dauden mugak irudikatzeko, aginte-karten mailuek jokalariek beren jauntxoak aktibatzera behartzen dituzte, etengabe aldatzen ari den egoera baten beharrak bete ditzakeen edo bete ez ditzakeen ordenan. Mapako pieza zilindrikoek jaunen maniobrak irudikatzen dituzte; egutegi feudaleko markatzaileek, berriz, erakusten dute noiz erretiratuko diren zelaitik. Zerbitzuen mugak kanpainen arrakastak edo porrotak eragiten ditu. Jaunek borrokan edo gazteluei erasotzen dietenean, jokalariek beren jaunak erdian, ezkerrean, eskuinean edo erreserban hedatzen dituzte eta etsaia garaitzen saiatzen dira. Ekitaldi eta trebetasun gutun batzuek erakusten digute zein desberdintasun kultural eta teknologikok eragiten dioten gero izena emateari, kanpainari eta borrokari. Almoravid bakarka jolastu daiteke eta jokalariek indar, garraio, trebetasun eta abarrei dagokienez dutena ezkutatzeko pantailak ditu. OSAGAIAK: • 1 joko-taula • 177 zurezko pieza • 108 karta • 3 fitxa-orri • 17 jaun-orri eta borroka-orri • 1 jaun-andreen eranskailu-orri • 4 laguntza-orri • 2 pantaila • 1 erregelamendu • 1 liburu historiko • 1 sei aurpegiko dado 1