Pasatu sagua irudiaren gainetik zooma egiteko
ZURE LAGUNA NAIZ = ZURE LAGUNA NAIZ
16,00 €

Doako bidalketa
Eskaera doan bidaltzen dizugu etxera, produktuen eta saltokien mugarik gabe

Aukeratu entrega ordua
Aukeratu zure eskaera entregatzeko ordutegi bitartea

Itzuli
doan Produktu honen doako itzulketa bermatzen dugu
Informazio gehiago ZURE LAGUNA NAIZ = ZURE LAGUNA NAIZ
ZURE LAGUNA NAIZ = SOY TU AMIGO TORRES BIZKARRA, ELAIA/MUGARRA, IKER (IL.)/MADARIAGA, JON (IL.) PROIEKTUA Ipuin elebidun hau, euskara/gaztelania, TEA (Autismoaren Espektroaren Nahasmendua) duten ikasleekin lan egiteko tresnak izateko beharretik sortu da, eta aniztasuna besarkatzea lortu da, ikasle guztiak ikasgelan integra daitezen. Nereak, Aitorren amak, bere esperientziaren berri ematen digu: "Autismoa ikasgela egonkorrean eskolatuta duen haur baten ama naizen aldetik, Elaiarekin ipuin hau lantzeko aukera izan zuenez, esan dezaket izugarri hunkitzen nauela ipuin honek; miresten nau Peruk bere autismo-egoera tratatzeko erabiltzen duen naturaltasunak, beste ezaugarri batzuekin alderatuz (agian ezaugarri horiekin ohituago gaude), baina, autismoak bezala, autismoak ere ikaskideak ezberdin egiten ditu. Nola tratatu azaltzen digu, zer ezaugarri dituen eta haurra dela gogorarazten digu, eta, beraz, jolastea ere gustatzen zaio! Elaiak, ipuin honekin, aniztasuna normalizatzea, hurbiltzea eta besarkatzea lortzen du. Eskerrik asko, beraz, Elaia» Ipuinean kontzeptuak eta ideiak lantzen dira, ikasleei mundua ulertzen laguntzen dieten piktogramen bidez. Ipuinaren bidez, Peru protagonistak lortu nahi du jakitea nola den garrantzitsua bere eskaerak kontuan hartzea berarekin komunikatzeko: Mundua modu erraz, ordenatu eta argian aurkeztu. Hitz egin iezadazu poliki eta hitz gutxirekin, mezu argiak eta zuzenak helaraziz. Mundua ulertzen lagunduko didaten irudiak, argazkiak edo piktogramak erabiltzen ditu lasaiago egoteko, agendak eta ordutegiak barne. Errespetatu nire espazioa eta behar ditudan distantziak, baina bakarrik utzi gabe. Egoera zaratatsuen eta estimulu askoren aurrean, errespetatu nire erlaxatzeko moduak eta eskaini behar dudan denbora. Aurreikus itzazu egunerokoan gerta daitezkeen aldaketak eta eman ezagutzera piktogramen edo argazkien bidez. Saiatu arauak argiak eta beteak izan daitezen, nahas ez nazan. Saihestu distrakzioak eta ikus-entzunezko estimuluak lanean ari naizen bitartean. Ezagutu nire jokoaren ezaugarriak eta azaldu nolakoa den zure jolasa; autismoa izan arren, haurra ere banaiz. Maita nazazu eta errespeta nazazu, beste edonor bezala. Ipuinaren helburu nagusia da hura ikusiz eta irakurriz gozatzea, eta, aldi berean, haurrak aniztasunean heztea. Autismoa duten haurrei ipuina kontatzen diegunean, piktogramak erabiltzen irakatsiko diegu (Qr-n deskarga daiteke). Horrela, irakurtzen ari garen bitartean piktogramak paretan jarriz lan egingo dugu, ikasleari istorioaren jarraipen bisuala egiten irakasteko. Ipuina ondo landuta dagoenean, lehenengo helburua da ipuina kontatzen ari garen bitartean ikasleak berak laguntzea, kontatzen ari garenari dagozkion piktogramak jarriz. Metodologia honek eskolarako zein etxerako balio du. Garrantzitsuena metodologia erabat irekia dela da, beraz, ipuin hau esku artean duenaren sormenaren eta motibazioaren araberakoa da. Horrela, metodologia bat edo bestea erabiliz, eskaera garrantzitsu bat daukat zuei egiteko: ipuinaz gozatzea, zuen bihotza dantzan jartzea eta, horrela, zuen eta entzuleen bizi-poza piztea. Euskal esaera zahar batek dioen bezala: zer da politena? Bihotzak maite duena. Argitaletxea: EDITA.ES Bilduma: KAIRAT Hizkuntza: Euskara/Gaztelania Orrialdeak: 44/Formatua: RUSTICA/Neurriak: 260x240 Gaia: LIT. INF. Data: 2023/10/31 Peruk, dibertsitate funtzionala duen haur batek, bere mundua ezagutzera eta berarekin komunikatzeko bere eskaerak kontuan hartzea zein garrantzitsua den ikastera gonbidatzen gaitu.