text.skipToContent text.skipToNavigation

BELDURRAREN SEME-ALABAK

Kopurua
BELDURRAREN SEME-ALABAK
54,95 €
Gutxi gorabehera 48/72 ordu balioduneko entrega.

Doako bidalketa

Eskaera doan bidaltzen dizugu etxera, produktuen eta saltokien mugarik gabe

Aukeratu entrega ordua

Aukeratu zure eskaera entregatzeko ordutegi bitartea

Itzuli

doan Produktu honen doako itzulketa bermatzen dugu

Informazio gehiago BELDURRAREN SEME-ALABAK

Kanpaina bat Asian 1923ko irailaren 20ko hamarkadan. Abenturazale amerikar batek bidalitako telegrama premiazko eta misteriotsu batek Txina, Asia erdialdea, India iparraldea eta Tibet ezkutua zeharkatzeko bidaia epiko batean murgilduko ditu ikertzaileak. Miatzaile ospetsu eta monje budistaren, Hiuen-DeCuang (Mendebaldeko Bidaia txinatar sagan hilezkorrak), pausoei jarraituz, ikertzaileek antzinako tenpluak, aintzira galduak, hautsez betetako museoak, hezurtegiak, monasterio beneragarriak eta haran sekretu eta ezkutuak aurkituko dituzte bilaketa epiko batean, «Beldurraren Erregeak» eta haren ordezkariek maite duten guztia suntsi ez dezaten. Los Hijos del Miedo 1920ko hamarkadan girotutako kanpaina bat da, Asia erdialdeko eta Indiako iparraldeko mito eta kondaira batzuk aztertzen dituena. Kanpainaren muina jokalariei gidaritza emateko pentsatuta dago, eta horrek aukera ematen die ikertzaileei beren bidaia nolakoa izango den erabakitzeko. Gainera, argumentu-lerroa malgutasunez diseinatu da, eta horrek aukera ematen du eskala desberdinetan edo Cthulhuren mitoen inplikazio-maila desberdinekin jolasteko, kanpoko jainkoak edo okultismoan oinarritutako abentura gehiago bezala. Orientazioa ematen da Zaindariak mehatxuaren izaera zehatza bere taldearen gustuetara hobekien egokitzen den moduan egokitzeko. Zortzi kapituluk Pekinen, Sianen, Taklamakanen, Peshawarren eta Khamen aurki daitezkeen leku interesgarriak, topaketak eta arriskuak zehazten dituzte, kanpainan zehar bisitatu beharreko tokietako batzuk izendatzeagatik, Txinatik Indiako iparraldera eramango dituen bidaia batean, Tibetera iritsi arte. Eranskin zehatzak ditu, bidaiak kudeatzeko arauak, jokalari ez diren pertsonaiak, sorginkeriak, erreferentziazko bibliografia eta askoz gehiago. • Kanpainaren laburpen bat, non girotzea eta argumentua zehazten diren, lehendik dauden ikertzaileak sartzeko gomendioekin. • Mapak, planoak eta joko-laguntzak, urruneko kokaleku ugarirentzat. • Aurrez sortutako sei ikertzaile, hasteko prest. • Jokalari ez diren pertsonaia ugari, denak beren planekin. • Izaki eta munstro berriak, lehendik ezagunak diren izugarrikeria batzuez gain. • Pulp estiloko jokorako orientazioa. Liburu honek gai helduak jorratzen ditu eta jokalari helduei zuzenduta dago. Gehigarri hori ahalik eta gehien aprobetxatzeko, beharrezkoa da Cthulhu izeneko rol-jokoa eta, aukeran, Pulp Cthulhu gehigarria. Pdf bertsioaren deskarga-kodea barne hartzen du.